07. September , 2023

AI-funktioner, assistenter og agenter hjælper SMV’er med nemt at opgradere salg- og marketingindsatsen

Måden vi køber og sælger på er under fortsat forandring. Fra uforudsigelig økonomi til AI-revolution er der ingen mangel på faktorer, der påvirker kunderejsen. Og virksomhederne er mere pressede end nogensinde i kampen for at tilpasse sig.

"Vi oplever et transformativt skift med generativ AI. Kundernes forventninger ændrer sig, og virksomheder har nu mulighed for at udnytte AI til at drive kundeforbindelsen i stor skala," siger Yamini Rangan, CEO for HubSpot. "HubSpot har tænkt dybt over disse ændringer og rykket hurtigt for at hjælpe vores kunder med at agere i intelligensens tidsalder. Vi har introduceret mange kraftfulde nye funktioner og muligheder på INBOUND 2023, og jeg er begejstret over vores fremskridt.”

Ved INBOUND 2023 afslørede HubSpot HubSpot AI, et nyt sæt af platformsdækkende AI-drevne produkter og funktioner, der hjælper SMV’er og kundeorienterede teams med at åbne op for produktivitet, udnytte data bedre og skabe dybere forbindelser med kunderne. Blandt de de nye muligheder er:
 

  • AI-assistenter: Generative AI-værktøjer til at overlade marketing-, salgs- og serviceteams. AI-assistenter vil arbejde på tværs af hele HubSpot-platformen for at hjælpe teams med at udarbejde indhold, skabe billeder, generere blogideer, bygge hjemmesider og udvikle rapporter – øjeblikkeligt.
  • AI-agenter: Et sæt AI-forbedrede værktøjer, der hjælper SMB'er med at automatisere, reagere på og løfte deres kundeservice på tværs af live chat og e-mail. 
  • AI Insights: Forudsigende AI-funktioner, der låser op for bedre analyser og anbefalinger, såsom AI-drevet prognose.
  • ChatSpot: Kombinerer kraften fra ChatGPT med snesevis af unikke datakilder udover HubSpots egne. 

"Det er vores job hos HubSpot at hjælpe voksende virksomheder med at drage fordel af ny teknologi uden nogen som helst udfordringer," udtaler Andy Pitre, EVP of Product hos HubSpot. "Med HubSpot AI fjerner vi gætværket af generativ AI og giver alle teams på tværs af salg, marketing og service det komplette værktøjssæt for at hjælpe dem med at opnå endnu mere.”
 

Cloudtjenesten SalesHub har også fået et løft. De indebærer blandt andet:

  • Konsolidering af aktiviteter og data i forhold til arbejdet med kundeemner.
  • Avanceret styring af og rapportering på leads.
  • AI-baseret styring af og rapportering om forhandlinger under igangværende aftaler
  • Smidig planlægning og overdragelse af aktiviteter. Det betyder, at potentielle kunder får den lettest mulige kontakt til en virksomhed, med glidende overdragelser mellem forskellige medarbejdere

 

Del indlægget

facebook icon Linkedin icon email icon

Bliv gratis medlem i dag