Knowtheirname, som specialiserer sig i musikbranding, åbner afdeling i Hamborg.
Knowtheirname har kun eksisteret et par år, og netop af den grund er vi ekstra stolte af at have udarbejdet succesfulde kampagner med brands som Jack & Jones, Danski, qUINT, Vero Moda, Saxo m.fl. Vi arbejder grundlæggende med at aktivere brands og skabe de bedst mulige kampagner, og vores vision er klar: vi fokuserer på virksomheden bag kampagnen, og søger at skabe øget værdi og forretning for vores kunder. Og så differentierer vi os ved at have det musikalske element, som tilføjer noget emotionelt og personligt til det brand, der skal aktiveres, for at styrke relationen til brandets kunder.
Musik er værdi Der er selvfølgelig også visse ting, vi skal være ekstra opmærksomme på når et brand skal aktiveres og styrkes, især i forhold til musikken. F.eks. er det essentielt for et samarbejde mellem et brand og musik, at begge parter er oprigtigt interesserede i det. For os handler det derfor om, at få alle parter i et strategisk partnerskab til at arbejde sammen ud fra en fælles vision, netop for at kunne skabe relevante, autentiske, og eksklusive kampagner. Dette har været vores udgangspunkt fra starten, og det er netop denne filosofi vi viderefører til vores nyåbnede tyske afdeling i Hamborg. Vi ser et kæmpe potentiale i Tyskland, som jo i særdeleshed nærer stor kærlighed for musik.
Indholdet af vores kampagner skal være relevant og autentisk. Det er jo efterhånden velkendt, at vi som forbrugere konstant bliver bombarderet med reklamer. Derfor arbejder vi ud fra en tankegang om, at for at trænge igennem som brand, er man nødt til at give folk noget, der repræsenterer en værdi. Musik er værdi, og ved at bruge musik og kunstnere, skaber vi unikt content, der rammer forbrugeren emotionelt. Det kan sagtens lade sig gøre at producere fint og flot indhold, men det skal også vække følelser i folk. Vi starter altid med brandets egen vision og eksisterende udtryk, og derudfra udvikler vi contentbaserede brandingstrategier, som skal være udbytterig for alle parter. Samtidig garanterer vi vores musiske samarbejdspartnere at bibeholde deres integritet.
Efter i et par år at have arbejdet succesfuldt ud fra disse tanker, glæder vi os til at indtage Tyskland, som må siges at være det naturlige næste skridt for os, hvis vi vil styrke vores position i Europa. Og det tegner godt; vi har allerede lavet vores første pitches syd for grænsen, og føler os allerede godt etableret i Hamborg. Vi glæder os!
Følg selv med på vores hjemmeside www.knowtheirname.dk